Перейти до вмісту
Автодопомога для машин вартістю понад 60 000 доларів США
GRAWE ASSISTANCE

VIP

GRAWE ASSISTANCE

VIP

Пакет GRAWE ASSISTANCE STANDART доступний всім власникам авто вартістю від 60 000$, які уклали договір страхування свого транспортного засобу за програмою ГРАВЕ КАСКО.

Перелік послуг, які надаються в межах програми GRAWE ASSISTANCE VIP:

1. Послуги евакуації автомобіля у випадку ДТП або поломки:

1. 1. Евакуація транспортного засобу (ТЗ) до найближчого місця зберігання або ремонту на вибір Клієнта, якщо ТЗ не може самостійно пересуватись в результаті ДТП або поломки. Вартість пробігу понад суму ліміту оплачує Клієнт самостійно.

1.2 Під ДТП розуміються випадки отримання ТЗ пошкоджень в результаті зіткнення з іншим ТЗ та/або наїзду на перешкоду (бордюр, стіна, дерево), в результаті яких ТЗ не має можливості далі безпечно пересуватися. Обов’язковою умовою надання послуги є звернення з місця ДТП.

 

Без обмежень в лімітах та кількості звернень 

2. Технічна допомога в дорозі:

2.1. Доставка палива 

  • В разі непередбачуваної ситуації, коли пальне закінчилося раніше, ніж Клієнт зміг дістатися до АЗС, та в результаті чого настала зупинка двигуна:
  • Клієнту буде організована доставка палива до місця зупинки ТЗ в об’ємі до 10 л.
  • Вартість та кількість палива Клієнт замовляє та сплачує самостійно.

 

Без обмежень в лімітах та кількості звернень 

2.2. Запуск двигуна від стороннього джерела живлення 

  • Коли акумулятор автомобіля втратив свій заряд, та спроби самостійно запустити двигун автомобіля були безрезультатними організовується виїзд служби технічної допомоги для запуску двигуна від стороннього джерела живлення;
  • Дана послуга включає лише запуск двигуна від стороннього джерела живлення. Реалізація, організація придбання нових елементів живлення, їх заміна чи ремонт не передбачені.

 

Без обмежень в лімітах та кількості звернень 

2.3. Заміна пошкодженого колеса 

  • В разі непередбачуваної ситуації, коли колесо автомобіля пошкоджено, та необхідна його заміна:
  • Клієнту буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе замінити колесо на запасне колесо Клієнта;
  • Дана послуга не включає реалізацію, чи організацію придбання нових покришок, чи колісних дисків, а також їх заміну чи ремонт;
У випадку пошкодження більше ніж 1 колеса, Клієнту буде запропоновано послугу евакуації до найближчого шиномонтажного центру.

 

Без обмежень в лімітах та кількості звернень 

3. Аварійне відкриття дверей:

3.1. Послуга включає: проведення робіт з аварійного відкриття дверей ТЗ (зокрема, але не виключно в разі зачинення ключів в салоні автомобіля), багажника ТЗ, капоту ТЗ.

3.2. Обов’язкові умови для отримання послуги:

Наявність технічного паспорту автомобіля, документу, що підтверджує особу Клієнта, та документ, що підтверджує право володіння ТЗ.

 

один раз за період дії договору з лімітом 2000 грн.

4. Послуги таксі:

4.1. Клієнт може скористатись послугою таксі:

  • для доїзду з місця поломки/ДТП на СТО або на шиномонтаж;
  • для доїзду на СТО з адреси проживання або з іншої адреси;
  • для доїзду на адресу місця проживання або на іншу адресу з місця поломки/ДТП;
  • для доїзду на адресу місця проживання або на іншу адресу з СТО.

4.2. У випадку перевищення ліміту Клієнт самостійно сплачує різницю.

4.3. Покриття даної послуги здійснюється лише на території України.

 

Без обмеження в кількості разів використання, з загальним лімітом в 500 грн.

5. Організація та оплата прокатного автомобіля:

5.1. У випадку поломки/ДТП, що унеможливлює подальший самостійний рух автомобіля, за умови, що автомобіль неможливо відремонтувати в той же день, Клієнт має право скористатися можливістю підмінного автомобіля, в межах встановленого ліміту та на умовах нижче:

       5.1.1. до 3-х робочих днів (до 5-ти днів, якщо поломка/ДТП сталася під час вихідних днів);

       5.1.2. підмінний автомобіль видається Клієнту на умовах Підрядника (Партнера Виконавця);

       5.1.3. може знадобитися внесення гарантійного депозиту Клієнтом Партнеру Виконавця.

 

один раз за період дії договору з лімітом 7000 грн.

6. Послуга з розміщення (бронювання) та оплата готелю:

6.1. Послуги, що надаються Клієнту у випадку ДТП або технічної поломки автомобіля, що унеможливлює подальший самостійний рух автомобіля Клієнта, та подальшої евакуації автомобіля з місця ДТП/поломки до найближчої СТО дилерської мережі, за умов, якщо:

       6.1.1. поломка/ДТП сталася в нічний час або в неробочі години СТО дилерської мережі (вихідні або святкові дні);

       6.1.2. якщо автомобіль не можливо відремонтувати протягом одного робочого дня та Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту наступного робочого дня СТО;

6.2. Клієнту та його пасажирам буде заброньовано та сплачено перебування в 1 (одно)-, 2 (двох)-,3 (трьох)- місних номерах, що належать до категорії „люкс” або „напівлюкс”. У випадку відсутності можливості сплати перебування Клієнта та його пасажирів в готелі (залежить від часу та місцезнаходження готелю), Клієнту будуть відшкодовані такі витрати, за умови пред’явлення відповідних документів, серед яких:

       6.2.1. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (копія);

       6.2.2. Свідоцтво про реєстрацію платника податку (копія);

       6.2.3. Чек або квитанція про оплату послуг (оригінал);

       6.2.4. Договір про отримання послуг (якщо такий мав місце);

       6.2.5. Копія акту прийому/видачі автомобіля (або іншого офіційного документа СТО, що підтверджує тривалість ремонту авто);

       6.2.6. Копія паспорта;

       6.2.7. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

       6.2.8. Заява про відшкодування понесених збитків (з вказаними реквізитами банківського карткового рахунку).

 

 

 

 

Без обмеження в кількості разів використання, з загальним лімітом 2000 грн.

7. Оплата вартості квитків до місця запланованої подорожі або проживання, та вартість квитка в зворотному напрямку:

7.1. Послуги з придбання проїзних квитків будуть надані Клієнту внаслідок ДТП або поломки автомобіля за межами місця проживання, що унеможливлює подальший самостійний рух автомобіля Клієнта, та подальшої евакуації автомобіля з місця ДТП / поломки до найближчої СТО дилерської мережі, за умови, що ремонт потребує перебування автомобіля на СТО не менше, ніж 2 доби;

7.2. Клієнту та його пасажирам буде відшкодована вартість проїзних квитків (авіа, автобусних або залізничних) до місця запланованої подорожі або проживання, та вартість квитка в зворотному напрямку для отримання відремонтованого транспортного засобу (лише водію, та лише після отримання інформації Виконавцем про закінчення ремонту автомобіля).

Без обмеження в кількості разів використання, з загальним лімітом 2000 грн.

8. Інформаційно-консультаційні послуги:

8.1. Цілодобовий доступ до диспетчерського центру за телефоном;

8.2. Інформацію про місцезнаходження, адресу та телефони:

  • станцій технічного обслуговування;
  • автозаправних станцій;
  • послуг евакуатора;
  • аварійного комісара;
  • послуг таксі;
  • готелів;
  • поліції;
  • медичних установ;
  • страхових компаній.

8.3. Консультації при поломці:

  • технічна консультація щодо особливостей експлуатації т/з, порядку та строках проходження ТО;
  • передача термінового повідомлення від Клієнта (факс, SMS-повідомлення, e-mail);
  • пошук необхідної інформації в мережі Internet;

8.4. Консультації у випадках ДТП:

  • порядок дій на місці ДТП;
  • загальний порядок звернень та оформлення документів до страхової компанії;
  • інформація про місцезнаходження та телефони екстрених служб;

8.5. Консультації лікаря по телефону.

 

 

 

 

 

 

Без обмежень

9. Організаційні послуги:

9.1. Організація Виконавцем послуг, з подальшою їх оплатою Клієнтом, у випадку, якщо це не входить до переліку послуг Програми, зазначених в п.1-8 Додатку № 1 до Договору.

9.2. Виклик служби технічної допомоги:

  • заміна колеса;
  • доставка палива (для автомобілів, обладнаних двигуном внутрішнього згоряння);
  • підзарядка акумулятора ;
  • аварійного відкриття дверей;
  • відігрів замків дверей та багажника;
  • буксирування з проїжджої частини;

9.3. Виклик евакуатора;

  • пошук та бронювання номеру в готелі;
  • виклик таксі;
  • бронювання залізничних, автобусних, та авіа квитків;
  • організація послуги з прокату автомобіля;
  • виклик поліції;
  • виклик служби порятунку;
  • виклик аварійного комісара на місце ДТП;
  • виклик швидкої медичної допомоги;
  • виклик та залучення інших організацій за проханням Клієнта.

 

 

 

 

 

 

Без обмежень


Для отримання допомоги власникам пакету GRAWE Assistance Standart необхідно звернутися до цілодобового диспетчерського центру за телефоном +38 (044) 390-41-10.

тобто страхування транспортних засобів, консультант