Перейти до вмісту
Підготовка автомобіля до літньої експлуатації
Підготовка автомобіля до літньої експлуатації

Готуємося до літа

Підготовка автомобіля до літньої експлуатації

Готуємося до літа

Всі ми приблизно уявляємо, як підготувати автомобіль до зими, але мало хто замислювався над тим, що потрібно готувати автомобіль також і до літа. Багато автовласників скажуть а навіщо, адже літо не екстремальні умови. Але все таки кожен із нас не проти буде зробити що-небудь корисне для свого прекрасного автомобіля.

Перше за все необхідно перевірити рівень електроліту в акумуляторній батареї, обов'язково довести щільність до 1,23-1,25 на повністю зарядженій батареї, так як щільність електроліту для зими для нашого регіону складає 1,28. Необхідно це для того щоб в літній період електроліт не закипів, при підвищеній його щільності випаровування йде дуже інтенсивно, доведеться часто додавати дистильовану воду. Ну і обов'язково зарядити АКБ повністю, для того щоб акумулятор отямився, після важких зимових навантажень.

По-друге, потрібно помити днища автомобіля, для того щоб накопичений бруд, з оксидами солі, або іншого хімічного реагенту змився з поверхні днища. Проблема великих міст у тому, що у зв'язку з великою кількістю автомобілів виникає складність прибирання снігу, і все частіше вдаються до застосування реагентів. Як наслідок страждає кузов будь-якого автомобіля.

По-третє, що не менш важливо, перевірити систему кондиціонування автомобіля, при необхідності доза-правити, щоб уникнути витрат часу коли настане спекотна пора, і всі разом як у нас часто буває, почнуть прагнути заправити кондиціонер.

Ну і звичайно ж провести технічне обслуговування автомобіля, на якому перевірять загальний його стан, поміняють фільтри, масло в ДВС. Якщо ж, до обслуговування далеко, є сенс перевірити стан повітряного, та екологічного (в народі називають фільтром салону). Повітряний фільтр досить чутливо впливає на витрати палива, а попереду літня пора з пилом, пухом і т.д. Екологічний фільтр, при сильній забрудненості, значно знижує потік надходження повітря у салон, і як наслідок отримуємо низьку ефективність охолодження системою кондиціонування.

Корисним буде, перевірити після шиномонтажних робіт – кути установки коліс, оскільки навіть при незначному їх порушені, почнеться поступовий процес нерівномірного зносу використовуваних шин. Крім того, й шини зимові з літніми в деяких випадках мають різні розміри.

Не завадить поглянути на решітку радіатора, перевірити чи не прикрита вона якоюсь картонкою або подібним матеріалом. Дуже часто буває коли ми забуваємо її прибрати після зими, і згадуємо, тільки тоді, коли закипає ДВС.

Любителям їздити за містом, по трасах, можна закріпити сітку перед радіатором, щоб уникнути попадання мошок, комарів, і інших літаючих комах.

тобто страхування транспортних засобів, консультант