Перейти до вмісту
Пакет безкоштовної авто допомоги водію
GRAWE Assistance

Пакет авто допомоги

Пакет безкоштовної авто допомоги водію в дорозі

GRAWE Assistance

Пакет безкоштовної авто допомоги водію в дорозі, який створений для оберігання спокою власників легкових транспортних засобів. Пакет GRAWE ASSISTANCE доступний всім власникам авто вартістю від 30 000$, які уклали договір страхування свого транспортного засобу за програмою ГРАВЕ КАСКО.

 

 

Які послуги отримують Користувачі пакету GRAWE ASSISTANCE?

 

Найменування послуги

Умови надання та опис послуги

1

Інформаційна допомога

У випадку необхідності SMILE* забезпечує інформаційну підтримку Клієнта під час подорожі та всіляку консультативну допомогу у різних ситуаціях. Якщо Клієнт потрапив у ДТП або склалася інша екстрена ситуація, йому буде надана консультація про правила поведінки при ДТП, а також інша необхідна інформація.

2

Організаційна допомога

У разі необхідності, надання допомоги у виклику ДАІ, невідкладної медичної допомоги, МНС та інших екстрених служб. Також на прохання Клієнта, йому може бути надана допомога у виклику таксі, організації прокатного автомобіля або інша допомога. 
Примітка: оплата організованих послуг проводиться Клієнтом самостійно.

 

3

 

Евакуація автомобіля до найближчого місця ремонту з місця поломки або ДТП

У разі якщо автомобіль Клієнта не може пересуватися самостійно в результаті поломки або пошкодження в ДТП, SMILE* організує евакуацію автомобіля Клієнта з місця поломки або ДТП до найближчого сервісного центру, який має право на проведення ремонту та/або технічного обслуговування аналогічних автомобілів, або місця безпечного зберігання. Організація евакуації транспортного засобу включає: 
- прибуття на місце події спецтехніки і фахівців для транспортування аварійного або несправного транспортного засобу; 
- підйом і завантаження аварійного або несправного транспортного засобу; 
- власне евакуацію (транспортування); 
- розвантаження аварійного або несправного транспортного засобу.

4

Заміна пошкодженого колеса

Організація доставки або ремонту запасного колеса в випадку якщо раптово прокололось колесо, а запасне вже використано. 
Примітка: вартість ремонту запасного колеса чи оплата нового за рахунок Клієнта.

5

Доставка палива

У разі якщо раптово закінчилося паливо, Клієнтові буде надана допомога в доставці необхідної кількості палива до місця зупинки автомобіля. 
Примітка: оплата палива здійснюється за рахунок Клієнта.

6

Запуск двигуна автомобіля

У разі якщо в автомобілі розрядилася акумуляторна батарея, Клієнтові буде надана допомога у запуску двигуна від зовнішнього джерела.

7

Аварійне відкриття дверей, відігрів замків

У разі якщо виникла непередбачувана ситуація, коли двері автомобіля Клієнта неможливо відчинити через пошкодження ключа, закриття їх в салоні автомобіля або багажнику, замерзання замків, внаслідок чого Клієнт не може попасти в салон, Клієнту буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе відкрити двері автомобіля. 
Примітка: У випадку невдалих спроб служби технічної допомоги відчинити двері автомобіля, Клієнту буде запропоновано послугу евакуації автомобіля згідно п. 3

8

Доставка запасного комплекту ключів

У разі якщо основний комплект ключів автомобіля був втрачений або пошкоджений, буде організована послуга доставки запасного комплекту ключів, за умови вільного доступу до місця зберігання.

 

9

 

Проживання в готелі

У разі якщо автомобіль неможливо відремонтувати протягом 1 дня, Клієнту та особам, подорожуючим в автомобілі, буде організовано проживання в готелі, у випадку якщо було прийнято рішення чекати закінчення ремонту автомобіля. Послуга надається, якщо вона можлива в даній місцевості. Загальний ліміт розміром 3 000 грн на період дії договору. 
Примітка: У випадку перевищення ліміту, Клієнт оплачує різницю за свій рахунок. Послуга надається за межами 50 км від місця постійного проживання Клієнта. Послуга надається, якщо вона можлива в даній місцевості. При виборі даної послуги Клієнт втрачає право на послуги, зазначені в пунктах 10 та 11 даної програми.

10

Перевірка системи енергопостачання (стартер, генератор, акумуляторна батарея)

Під перевіркою роботи системи електропостачання мається на увазі перевірка стану системи запуску двигуна і системи підзарядки АКБ, а також стану акумуляторної батареї, струму витоку, стану стартеру, стану електропроводки. 
Примітка: послуга надається за 1 грн з ПДВ лише 1 (один) раз за термін дії договору на найближчому до Клієнта Партнерському СТО.

 

11

 

Репатріація до місця постійного проживання або продовження поїздки

Клієнту будуть надані послуги з бронювання та оплати ж/д, автобусних та авіаквитків для повернення осіб подорожуючих в автомобілі, до місця проживання у випадку, якщо: 
- За попередньої оцінки спеціалістів термін ремонту автомобіля перевищить 2 дні; 
- Автомобіль викрадений або повністю знищений у випадку ДТП. Загальний ліміт розміром 3 000 грн на період дії договору.
Примітка: Послуга надається за межами 50 км від місця постійного проживання Клієнта. У випадку перевищення ліміту, Клієнт сплачує різницю за свій рахунок. При виборі даної послуги Клієнт втрачає право на послуги, зазначені в пунктах 9 та 11 даної програми.

 

12

 

Підмінний автомобіль

У разі, якщо автомобіль Клієнта пошкоджений у результаті ДТП або Поломки до такої міри, що він не може пересуватися самостійно, Клієнт скористався послугою евакуації (згідно п.3) і автомобіль чекає ремонту на сервісній станції протягом 1 дня, Клієнт може скористатися послугою надання підмінного автомобіля. Загальний ліміт становить 3 000 грн на період дії договору. 
Примітка: послуга надається в межах ліміту та в тих регіонах України, де вона доступна. За згодою Клієнта, може бути організована подача автомобіля в будь-яку точку (оплата подачі автомобіля здійснюється за рахунок загального ліміту). У випадку перевищення ліміту, Клієнт сплачує різницю за свій рахунок. При виборі даної послуги Клієнт втрачає право на послуги, зазначені в пунктах 9 та 10 даної програми.

13

Розміщення невиправного автомобіля на стоянці під охороною

У разі ДТП або аварійної поломки поза межами міста постійного проживання Клієнта, коли автомобіль не може рухатися самостійно, Клієнту буде організовано та сплачено (в межах 500 грн за період дії договору) зберігання на оплачуваній парковці. 
Примітка: Послуга надається в межах ліміту. За згодою Клієнта, може бути організована подача автомобіля в будь-яку точку (оплата подачі автомобіля здійснюється за рахунок загального ліміту).

*Асистуюча компанія – Smile Assistance. 

Для отримання допомоги власникам пакету GRAWE Assistance необхідно звернутися до цілодобового диспетчерського центру за телефоном +38 (044) 239-88-28.

 

тобто страхування транспортних засобів, консультант