Перейти до вмісту
  • GRAWE ASSISTANCE

    VIP

    Пакет GRAWE ASSISTANCE VIP доступний всім власникам авто вартістю від 60 000$, які уклали договір страхування свого транспортного засобу за програмою ГРАВЕ КАСКО.

    Перелік послуг, які надаються в межах програми GRAWE ASSISTANCE VIP:

    1. Послуги евакуації автомобіля у випадку ДТП або поломки:

    1. 1. Евакуація транспортного засобу (ТЗ) до найближчого місця зберігання або ремонту на вибір Клієнта, якщо ТЗ не може самостійно пересуватись в результаті ДТП або поломки. Вартість пробігу понад суму ліміту оплачує Клієнт самостійно.

    1.2 Під ДТП розуміються випадки отримання ТЗ пошкоджень в результаті зіткнення з іншим ТЗ та/або наїзду на перешкоду (бордюр, стіна, дерево), в результаті яких ТЗ не має можливості далі безпечно пересуватися. Обов’язковою умовою надання послуги є звернення з місця ДТП.

     

    Без обмежень в лімітах та кількості звернень 

    2. Технічна допомога в дорозі:

    2.1. Доставка палива 

    • В разі непередбачуваної ситуації, коли пальне закінчилося раніше, ніж Клієнт зміг дістатися до АЗС, та в результаті чого настала зупинка двигуна:
    • Клієнту буде організована доставка палива до місця зупинки ТЗ в об’ємі до 10 л.
    • Вартість та кількість палива Клієнт замовляє та сплачує самостійно.

     

    Без обмежень в лімітах та кількості звернень 

    2.2. Запуск двигуна від стороннього джерела живлення 

    • Коли акумулятор автомобіля втратив свій заряд, та спроби самостійно запустити двигун автомобіля були безрезультатними організовується виїзд служби технічної допомоги для запуску двигуна від стороннього джерела живлення;
    • Дана послуга включає лише запуск двигуна від стороннього джерела живлення. Реалізація, організація придбання нових елементів живлення, їх заміна чи ремонт не передбачені.

     

    Без обмежень в лімітах та кількості звернень 

    2.3. Заміна пошкодженого колеса 

    • В разі непередбачуваної ситуації, коли колесо автомобіля пошкоджено, та необхідна його заміна:
    • Клієнту буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе замінити колесо на запасне колесо Клієнта;
    • Дана послуга не включає реалізацію, чи організацію придбання нових покришок, чи колісних дисків, а також їх заміну чи ремонт;
    У випадку пошкодження більше ніж 1 колеса, Клієнту буде запропоновано послугу евакуації до найближчого шиномонтажного центру.

     

    Без обмежень в лімітах та кількості звернень 

    3. Аварійне відкриття дверей:

    3.1. Послуга включає: проведення робіт з аварійного відкриття дверей ТЗ (зокрема, але не виключно в разі зачинення ключів в салоні автомобіля), багажника ТЗ, капоту ТЗ.

    3.2. Обов’язкові умови для отримання послуги:

    Наявність технічного паспорту автомобіля, документу, що підтверджує особу Клієнта, та документ, що підтверджує право володіння ТЗ.

     

    один раз за період дії договору з лімітом 2000 грн.

    4. Послуги таксі:

    4.1. Клієнт може скористатись послугою таксі:

    • для доїзду з місця поломки/ДТП на СТО або на шиномонтаж;
    • для доїзду на СТО з адреси проживання або з іншої адреси;
    • для доїзду на адресу місця проживання або на іншу адресу з місця поломки/ДТП;
    • для доїзду на адресу місця проживання або на іншу адресу з СТО.

    4.2. У випадку перевищення ліміту Клієнт самостійно сплачує різницю.

    4.3. Покриття даної послуги здійснюється лише на території України.

     

    Без обмеження в кількості разів використання, з загальним лімітом в 500 грн.

    5. Організація та оплата прокатного автомобіля:

    5.1. У випадку поломки/ДТП, що унеможливлює подальший самостійний рух автомобіля, за умови, що автомобіль неможливо відремонтувати в той же день, Клієнт має право скористатися можливістю підмінного автомобіля, в межах встановленого ліміту та на умовах нижче:

           5.1.1. до 3-х робочих днів (до 5-ти днів, якщо поломка/ДТП сталася під час вихідних днів);

           5.1.2. підмінний автомобіль видається Клієнту на умовах Підрядника (Партнера Виконавця);

           5.1.3. може знадобитися внесення гарантійного депозиту Клієнтом Партнеру Виконавця.

     

    один раз за період дії договору з лімітом 7000 грн.

    6. Послуга з розміщення (бронювання) та оплата готелю:

    6.1. Послуги, що надаються Клієнту у випадку ДТП або технічної поломки автомобіля, що унеможливлює подальший самостійний рух автомобіля Клієнта, та подальшої евакуації автомобіля з місця ДТП/поломки до найближчої СТО дилерської мережі, за умов, якщо:

           6.1.1. поломка/ДТП сталася в нічний час або в неробочі години СТО дилерської мережі (вихідні або святкові дні);

           6.1.2. якщо автомобіль не можливо відремонтувати протягом одного робочого дня та Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту наступного робочого дня СТО;

    6.2. Клієнту та його пасажирам буде заброньовано та сплачено перебування в 1 (одно)-, 2 (двох)-,3 (трьох)- місних номерах, що належать до категорії „люкс” або „напівлюкс”. У випадку відсутності можливості сплати перебування Клієнта та його пасажирів в готелі (залежить від часу та місцезнаходження готелю), Клієнту будуть відшкодовані такі витрати, за умови пред’явлення відповідних документів, серед яких:

           6.2.1. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (копія);

           6.2.2. Свідоцтво про реєстрацію платника податку (копія);

           6.2.3. Чек або квитанція про оплату послуг (оригінал);

           6.2.4. Договір про отримання послуг (якщо такий мав місце);

           6.2.5. Копія акту прийому/видачі автомобіля (або іншого офіційного документа СТО, що підтверджує тривалість ремонту авто);

           6.2.6. Копія паспорта;

           6.2.7. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

           6.2.8. Заява про відшкодування понесених збитків (з вказаними реквізитами банківського карткового рахунку).

     

     

     

     

    Без обмеження в кількості разів використання, з загальним лімітом 2000 грн.

    7. Оплата вартості квитків до місця запланованої подорожі або проживання, та вартість квитка в зворотному напрямку:

    7.1. Послуги з придбання проїзних квитків будуть надані Клієнту внаслідок ДТП або поломки автомобіля за межами місця проживання, що унеможливлює подальший самостійний рух автомобіля Клієнта, та подальшої евакуації автомобіля з місця ДТП / поломки до найближчої СТО дилерської мережі, за умови, що ремонт потребує перебування автомобіля на СТО не менше, ніж 2 доби;

    7.2. Клієнту та його пасажирам буде відшкодована вартість проїзних квитків (авіа, автобусних або залізничних) до місця запланованої подорожі або проживання, та вартість квитка в зворотному напрямку для отримання відремонтованого транспортного засобу (лише водію, та лише після отримання інформації Виконавцем про закінчення ремонту автомобіля).

    Без обмеження в кількості разів використання, з загальним лімітом 2000 грн.

    8. Інформаційно-консультаційні послуги:

    8.1. Цілодобовий доступ до диспетчерського центру за телефоном;

    8.2. Інформацію про місцезнаходження, адресу та телефони:

    • станцій технічного обслуговування;
    • автозаправних станцій;
    • послуг евакуатора;
    • аварійного комісара;
    • послуг таксі;
    • готелів;
    • поліції;
    • медичних установ;
    • страхових компаній.

    8.3. Консультації при поломці:

    • технічна консультація щодо особливостей експлуатації т/з, порядку та строках проходження ТО;
    • передача термінового повідомлення від Клієнта (факс, SMS-повідомлення, e-mail);
    • пошук необхідної інформації в мережі Internet;

    8.4. Консультації у випадках ДТП:

    • порядок дій на місці ДТП;
    • загальний порядок звернень та оформлення документів до страхової компанії;
    • інформація про місцезнаходження та телефони екстрених служб;

    8.5. Консультації лікаря по телефону.

     

     

     

     

     

     

    Без обмежень

    9. Організаційні послуги:

    9.1. Організація Виконавцем послуг, з подальшою їх оплатою Клієнтом, у випадку, якщо це не входить до переліку послуг Програми, зазначених в п.1-8 Додатку № 1 до Договору.

    9.2. Виклик служби технічної допомоги:

    • заміна колеса;
    • доставка палива (для автомобілів, обладнаних двигуном внутрішнього згоряння);
    • підзарядка акумулятора ;
    • аварійного відкриття дверей;
    • відігрів замків дверей та багажника;
    • буксирування з проїжджої частини;

    9.3. Виклик евакуатора;

    • пошук та бронювання номеру в готелі;
    • виклик таксі;
    • бронювання залізничних, автобусних, та авіа квитків;
    • організація послуги з прокату автомобіля;
    • виклик поліції;
    • виклик служби порятунку;
    • виклик аварійного комісара на місце ДТП;
    • виклик швидкої медичної допомоги;
    • виклик та залучення інших організацій за проханням Клієнта.

     

     

     

     

     

     

    Без обмежень


    Для отримання допомоги власникам пакету GRAWE Assistance Standart необхідно звернутися до цілодобового диспетчерського центру за телефоном +38 (044) 390-41-10.

    тобто страхування транспортних засобів, консультант