Перейти до вмісту
  • GRAWE Assistance

    Standart

    Пакет GRAWE ASSISTANCE STANDART доступний всім власникам авто вартістю від 30 000$, які уклали договір страхування свого транспортного засобу за програмою ГРАВЕ КАСКО.

    Перелік послуг, які надаються в межах програми GRAWE ASSISTANCE STANDART:

     

    1. Послуги евакуації автомобіля у випадку ДТП або поломки:

    1. 1. Евакуація транспортного засобу (ТЗ) до найближчого місця зберігання або ремонту на вибір Клієнта, якщо ТЗ не може самостійно пересуватись в результаті ДТП або поломки. Вартість пробігу понад суму ліміту оплачує Клієнт самостійно.

    1.2 Під ДТП розуміються випадки отримання ТЗ пошкоджень в результаті зіткнення з іншим ТЗ та/або наїзду на перешкоду (бордюр, стіна, дерево), в результаті яких ТЗ не має можливості далі безпечно пересуватися. Обов’язковою умовою надання послуги є звернення з місця ДТП.

    У випадку ДТП, один раз за період дії договору з лімітом 2000 грн.

    У випадку поломки, один раз за період дії договору з лімітом 2000 грн.

    2. Технічна допомога в дорозі:

    2.1. Доставка палива 

    • В разі непередбачуваної ситуації, коли пальне закінчилося раніше, ніж Клієнт зміг дістатися до АЗС, та в результаті чого настала зупинка двигуна:
    • Клієнту буде організована доставка палива до місця зупинки ТЗ в об’ємі до 10 л.
    • Вартість та кількість палива Клієнт замовляє та сплачує самостійно.

     

    до 10 л., один раз за період дії договору

    2.2. Запуск двигуна від стороннього джерела живлення 

    • Коли акумулятор автомобіля втратив свій заряд, та спроби самостійно запустити двигун автомобіля були безрезультатними організовується виїзд служби технічної допомоги для запуску двигуна від стороннього джерела живлення;
    • Дана послуга включає лише запуск двигуна від стороннього джерела живлення. Реалізація, організація придбання нових елементів живлення, їх заміна чи ремонт не передбачені.

     

    один раз за період дії договору

    2.3. Заміна пошкодженого колеса 

    • В разі непередбачуваної ситуації, коли колесо автомобіля пошкоджено, та необхідна його заміна:
    • Клієнту буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе замінити колесо на запасне колесо Клієнта;
    • Дана послуга не включає реалізацію, чи організацію придбання нових покришок, чи колісних дисків, а також їх заміну чи ремонт;
    У випадку пошкодження більше ніж 1 колеса, Клієнту буде запропоновано послугу евакуації до найближчого шиномонтажного центру.

     

    один раз за період дії договору

    3. Аварійне відкриття дверей:

    3.1. Послуга включає: проведення робіт з аварійного відкриття дверей ТЗ (зокрема, але не виключно в разі зачинення ключів в салоні автомобіля), багажника ТЗ, капоту ТЗ.

    3.2. Обов’язкові умови для отримання послуги:

    Наявність технічного паспорту автомобіля, документу, що підтверджує особу Клієнта, та документ, що підтверджує право володіння ТЗ.

     

    один раз за період дії договору з лімітом 2000 грн.

    4. Послуги таксі:

    4.1. Клієнт може скористатись послугою таксі:

    • для доїзду з місця поломки/ДТП на СТО або на шиномонтаж;
    • для доїзду на СТО з адреси проживання або з іншої адреси;
    • для доїзду на адресу місця проживання або на іншу адресу з місця поломки/ДТП;
    • для доїзду на адресу місця проживання або на іншу адресу з СТО.

    4.2. У випадку перевищення ліміту Клієнт самостійно сплачує різницю.

    4.3. Покриття даної послуги здійснюється лише на території України.

     

    Без обмеження в кількості разів використання, з загальним лімітом в 500 грн.

    5. Інформаційно-консультаційні послуги:

    5.1. Цілодобовий доступ до диспетчерського центру за телефоном;

    5.2. Інформацію про місцезнаходження, адресу та телефони:

    • станцій технічного обслуговування;
    • автозаправних станцій;
    • послуг евакуатора;
    • аварійного комісара;
    • послуг таксі;
    • готелів;
    • поліції;
    • медичних установ;
    • страхових компаній.

    5.3. Консультації при поломці:

    • технічна консультація щодо особливостей експлуатації т/з, порядку та строках проходження ТО;
    • передача термінового повідомлення від Клієнта (факс, SMS-повідомлення, e-mail);
    • пошук необхідної інформації в мережі Internet;

    5.4. Консультації у випадках ДТП:

    • порядок дій на місці ДТП;
    • загальний порядок звернень та оформлення документів до страхової компанії;
    • інформація про місцезнаходження та телефони екстрених служб;

    5.5. Консультації лікаря по телефону.

     

     

     

     

     

     

    Без обмежень

    6. Організаційні послуги:

    6.1. Організація Виконавцем послуг, з подальшою їх оплатою Клієнтом, у випадку, якщо це не входить до переліку послуг Програми, зазначених в п.1-8 Додатку № 1 до Договору.

    6.2. Виклик служби технічної допомоги:

    • заміна колеса;
    • доставка палива (для автомобілів, обладнаних двигуном внутрішнього згоряння);
    • підзарядка акумулятора ;
    • аварійного відкриття дверей;
    • відігрів замків дверей та багажника;
    • буксирування з проїжджої частини;

    6.3. Виклик евакуатора;

    • пошук та бронювання номеру в готелі;
    • виклик таксі;
    • бронювання залізничних, автобусних, та авіа квитків;
    • організація послуги з прокату автомобіля;
    • виклик поліції;
    • виклик служби порятунку;
    • виклик аварійного комісара на місце ДТП;
    • виклик швидкої медичної допомоги;
    • виклик та залучення інших організацій за проханням Клієнта.

     

     

     

     

     

     

    Без обмежень


    Для отримання допомоги власникам пакету GRAWE Assistance Standart необхідно звернутися до цілодобового диспетчерського центру за телефоном +38 (044) 390-41-10.

    тобто страхування транспортних засобів, консультант