Перейти до вмісту
  • З пакетом безкоштовної авто допомоги водію в дорозі

    ГРАВЕ КАСКО

    Страхування КАСКО – найпопулярніший вид автострахування, який передбачає добровільне страхування майнових інтересів клієнта, пов’язаних з володінням, використанням і розпорядженням транспортним засобом і додатковим обладнанням, що встановлене в ньому (страхування наземного транспорту).

    Інформаційний документ про стандартний страховий продукт "КАСКО"
    Інформаційний документ про стандартний страховий продукт "КАСКО"

    Загальні умови програми страхового продукту КАСКО
    Загальні умови програми страхового продукту КАСКО

    Страхові ризики

    ДТП
    ДТП

    Дорожньо-транспортна пригода* за участю ТЗ.
    *під дорожньо-транспортною пригодою мається на увазі подія, що сталася під час руху транспортного засобу, внаслідок якої
    загинули або поранені люди чи завдані матеріальні збитки та/або в т. ч. мається на увазі викид каменів, чи інших твердих фракцій з-під коліс транспорту;

    Стихійне лихо
    Стихійне лихо

    Зовнішня дія природних явищ (удар блискавки, буря, шторм, ураган, злива, град, снігопад, землетрус, смерч, цунамі, селі, обвал, зсув ґрунту, паводок, повінь).

    Пожежа
    Пожежа

    Неконтрольоване горіння, як зовнішнє так і таке, що виникло внаслідок самозаймання або вибуху в ТЗ, в т.ч. зумовленого замиканням електропроводки, влученням блискавки (крім пожежі, викликаної підпалом)

    Падіння предметів
    Падіння предметів

    Падіння або попадання сторонніх предметів (в т.ч. частин будівель, рекламних щитів, каміння, снігу, льоду, дерев) на поверхню ТЗ, напад тварин на ТЗ

    Протиправні дії третіх осіб
    Протиправні дії третіх осіб (ПДТО)*

    Умисні дії будь-яких третіх осіб, які не беруть участь у страхуванні, що пов’язані з порушенням чинного законодавства і направлені проти ТЗ та/або ДО (умисне знищення або пошкодження ТЗ та/або ДО, вчинене шляхом підпалу, вибуху чи іншим способом, що заподіяло майнову шкоду Страхувальнику/Вигодонабувачу)

    Незаконне заволодіння ТЗ

    Незаконне заволодіння ТЗ та/або ДО вчинене умисно, з будь-якою метою. Під незаконним заволодінням ТЗ слід розуміти протиправне вилучення будь-яким способом транспортного засобу у власника чи користувача всупереч їх волі

    Воєнні ризики*

    попадання на ТЗ будь-яких ракет, безпілотних літальних апаратів (надалі - БПЛА), їх частин, уламків, або уламків, що спричинені вибухом ракет та/або БПЛА, пошкодження ТЗ вибуховою хвилею, вогнем, спричинених вибухом ракет та/або БПЛА.
    *страхове покриття «воєнних ризиків» - є додатковим покриттям до основного переліку ризиків за Договором страхування

    Особливості та переваги страхування КАСКО від «Граве Україна»

    Цілодобова підтримка Інформаційного центру

    Ви можете отримати якісну консультацію у будь-який час доби

    Неагрегатна страхова сума

    Страхова сума не зменшується на суму виплаченого страхового відшкодування

    Станція технічного обслуговування за вибором Страхувальника

    Опція «Станція технічного обслуговування за вибором Страхувальника» дає можливість обрати партнера для ремонту свого транспортного засобу самостійно

    Додатково відшкодовуємо витрати

    Додатково відшкодовуємо витрати по оплаті евакуації транспортного засобу з місця ДТП до найближчої станції технічного обслуговування або місця проживання

    Виплата без довідки поліції

    Виплата страхового відшкодування за пошкодження скляних поверхонь та за пошкодження, що не перевищують 5% від страхової суми без довідки поліції до двох разів

    Ліміт відшкодування

    Ліміт відшкодування за пошкодження автомобіля внаслідок ДТП, яке оформлено Європротоколом, становить 80 000 грн

    Розстрочка платежу

    Можливість оплати страхового платежу частинами без підвищення вартості

    Знижка

    ГРАВЕ УКРАЇНА надає знижку за безперервну пролонгацію договору страхування при безаварійній експлуатації автомобіля - 5%

    Відсутність виключень

    Щодо грубих порушень ПДР

    Безкоштовна екстрена оцінка

    Екстрена оцінка збитків в результаті страхового випадку коштом страховика

    Форма 2 коштом страховика

    Розширена довідка поліції з місця ДТП (форма 2) коштом страховика

    Безкоштовний асистанс

    Безкоштовний асистанс для застрахованих транспортних засобів вартістю понад 30 000$

    Сервіси

    GRAWE Assistasnce
    GRAWE Assistasnce

    Пакет безкоштовної автодопомоги водіям в дорозі для легкових транспортних засобів вартістю від 30 000$, які уклали договір страхування свого транспортного засобу за програмою ГРАВЕ КАСКО

    Онлайн оплата страхового платежу

    Оплату страхового платежу можна здійснити за допомогою МТБ Банку. Комісійна винагорода становить 0,5%

    Розкриття інформації про стандартний страховий продукт
    КАСКО

    Об'єкт страхування - транспортний засіб, що належить Страхувальнику на праві володіння, користування і розпорядження таким транспортним засобом.

    Обмеження страхування.

    Не можуть бути об’єктами страхування ТЗ:

    • вік яких перевищує 20 років;
    • що не мають ідентифікаційних номерів кузова (шасі) та не мають встановленого року випуску, мають номери кузова (рами) які не відповідають записам, зазначеним у реєстраційних документах;
    • що ввезений на територію України з порушенням чинних норм та правил митного оформлення, або внесений до реєстрів МВС України та Інтерполу як такий, що був привласнений незаконним шляхом; 
    • ТЗ спеціального призначення (швидка, ДСНС, поліція, приватна охорона, інкасація тощо);
    • ТЗ, що використовуються в волонтерській діяльності; 
    • ТЗ, які є музейними експонатами, незалежно від того, в робочому вони стані чи ні;

    зареєстрований в інших країнах і ввезений на територію України для тимчасового користування

    Страховик несе відповідальність по всіх страхових випадках, що настали на території «Україна» та/або «Європа».

    При цьому, під певними територіями розуміються:

    «Україна» територія України, за винятком територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих, та/або відчужених територій, в тому числі Автономної Республіки Крим; зон збройних конфліктів; території проведення антитерористичної операції; зон дій будь-яких озброєних незаконних формувань та/або збройних сил інших держав (в тому числі за наявності їх фізичної присутності та/або присутності їх техніки та/або радіусу роботи їх техніки), а також, якщо територія страхування переходить під контроль до цих формувань.

    «Європа» території європейських країн, котрі входять до міжнародного бюро з автострахування «Зелена картка»; країни Балтії; країни європейської частини СНД (за винятком території Республіки Білорусь, Російської Федерації; Грузії, Вірменії, Азербайджану, незалежних країн Кавказького регіону).

    Строк дії - 1 (один)календарний рік, якщо інші обставини зазначені в умовах Договору не призвели до його дострокового припинення.

    Договір набирає чинності з 00 годин дати початку строку дії Договору, але не раніше 00 годин дати, наступної за датою сплати страхової премії (першої частини), в будь-якому випадку не раніше здійснення огляду ТЗ (оформлення акту огляду ТЗ та засвідчення фотознімками стану ТЗ) Страховиком. Під днем оплати страхової премії (частини) слід розуміти день її надходження на поточний рахунок Страховика.

    Період страхування визначається періодом страхового захисту в межах загального строку дії Договору за винятком часових обмежень щодо обмеження дії страхового захисту у випадках, визначених цим Договором (у випадку несплати чергової частини страхової премії тощо).

    Продовження строку дії Договору більш ніж на 1 (один) календарний рік можливо лише за домовленістю обох Сторін якщо інше не передбачено Договором страхування.

    Безумовна франшиза. Мінімальний розмір від 0%; максимальний розмір до 15% від страхової суми.

    Встановлюється в залежності від обраних умов страхування та регіону укладання Договору. 

    Мінімальний розмір страхового тарифу – 0,10% від страхової суми.

    Максимальний розмір страхового тарифу – 30,00% від страхової суми.

    Страхова сума (ліміт відповідальності) обирається Страхувальником у відповідності до дійсної вартості транспортного засобу та зазначається в індивідуальній частині Договору.

    Ліміт відповідальності Страховика (ліміт страхової виплати): неагрегатна страхова сума – страхова сума, яка є лімітом страхової виплати Страховика по кожному страховому випадку, та є незмінною протягом строку дії Договору.

    Мінімальний розмір страхової суми – 400 000 грн.

    Максимальний розмір страхової суми – 4 000 000 грн.

    Одноразово чи розбивкою до 4 рівних частин. Страховий платіж (перша) частина має бути сплачена до початку дії Договору, інші частини згідно строку, що вказаний в індивідуальній частині Договору.

    14.1 Страхувальникзобов’язаний:

    14.1.1 дотримуватись умов та зобов’язань, передбачених законодавством та Договором;

    14.1.2 своєчасно та в обумовленому у Договорі розмірі вносити страхові премії;

    14.1.3 при укладанні Договору надати інформацію Страховику про всі відомі йому обставини, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, і надалі, протягом дії Договору, письмово інформувати його, протягом 3 (трьох) робочих днів, про будь-яку зміну таких обставин та обставин, що істотно впливають на ступінь страхового ризику, а також про факт настання будь-якої події, яка спричинила шкоду ТЗ;

    14.1.3.1 обставинами, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику/що істотно впливають на ступінь страхового ризику, визнаються такі обставини, пов'язані з об‘єктом страхування, що мають значення для визначення імовірності настання страхового випадку і розміру можливих збитків від його настання, і які можуть/могли б (якби вони існували в момент укладання Договору) вплинути на рішення Страховика про укладання Договору або на конкретні умови Договору;

    14.1.3.1.1 до обставин, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику відносяться, зокрема, але не виключно: вік, стаж осіб, допущених до керування відповідної категорії, втрата або викрадення ключів, реєстраційних документів на ТЗ, реєстраційних номерів, умови або зміна умов експлуатації, інтенсивності використання ТЗ, осіб допущених до керування ТЗ, наявність сертифікованих засобів проти викрадення, умови зберігання ТЗ, передача ТЗ в оренду (прокат), продаж, дарування, зміни в реєстраційних документах ТЗ, інформація про події, за обставинами яких було пошкоджено ТЗ, тощо);

    14.1.3.1.2 до обставин, що істотно впливають на ступінь страхового ризику відносяться передача ТЗ в оренду (прокат) чи в заставу, наявність подвійного страхування, втрата ключів чи реєстраційних документів на ТЗ, зміни в реєстраційних документах ТЗ, поломка чи зняття протиугінного пристрою, використання ТЗ для перевезення пасажирів на комерційній основі (таксі, маршрутні таксі, автобуси, шатли тощо), використання ТЗ з метою надання послуг з доставки, перевезення, експедицій на комерційній основі (в тому числі поштова та кур'єрська діяльність), настання трьох або більше страхових випадків протягом одного року;

    14.1.3.2 у випадках, якщо Страхувальник має сумніви щодо віднесення змін, які відбулись, до таких, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику/ істотно впливають на ступінь страхового ризику, він зобов'язаний у будь-якому разі повідомити Страховика про такі зміни. В будь-якому випадку істотними вважаються зміни у відомостях, наданих Страхувальником при укладанні Договору;

    14.2.4 використовувати ТЗ у справному технічному стані, відповідно до вимог Правил дорожнього руху України, використовувати шини, що відповідають сезону експлуатації ТЗ (в строк з 15 листопада по 15 березня використовувати зимові шини);

        1. повідомити Страховика про інші діючі договори страхування щодо об‘єкта страхування;
        2. вживати заходів щодо запобігання можливості настання випадку та зменшення збитків, завданих внаслідок настання страхового випадку;
        3. повідомити Страховика про настання страхового випадку в строки, передбачені Договором, та надати достовірну інформацію про обставини страхового випадку;
        4. в разі несплати в строк, передбачені цим Договором, частини страхової премії (у випадку сплати частинами страхової премії згідно з графіком сплати страхової премії – коли загальна страхова премія сплачується двома або більше частинами) для відновлення дії Договору, або у разі усунення пошкоджень, представити ТЗ для огляду представнику Страховика (оформлення акту огляду та засвідчення фотознімками стану ТЗ);
        5. в будь-якому випадку - при стоянці чи зупинці не залишати ТЗ без нагляду, при потребі залишення ТЗ замкнути всі двері та задіяти всі наявні засоби проти викрадення;

    14.2.10 надати Страховику або його представнику ТЗ, ДО, що підлягає страхуванню, для огляду при укладенні Договору, що засвідчується відповідним актом та фотознімками стану ТЗ;

    14.2.11 на вимогу Страховика передати у його власність ТЗ, складові частини, деталі та обладнання, щодо яких здійснена страхова виплата згідно умов Договору;

    14.2.12 довести до відома осіб, допущених до керування ТЗ, вимоги Договору, в тому числі обов’язок виконання ними вимог передбачених Договором страхування. В межах Договору дії або бездіяльність осіб, допущених до керування ТЗ, розцінюється як діяльність Страхувальника і має ті ж правові наслідки, що і діяльність Страхувальника;

    14.2.13 протягом 1 (одного) року після настання страхового випадку надати Страховику всі документи (передбачені Договором страхування), необхідні для здійснення страхової виплати. За письмовою заявою Страхувальника, коли Страхувальник або його довірена особа з поважних причин (хвороба, перебування закордоном тощо) не мав можливості своєчасно надати повний комплект необхідних документів, що має бути документально підтверджено, термін подання вищезазначених документів може бути подовжено Страховиком, при цьому така заява має бути подана Страховику до закінчення одного року з моменту настання страхового випадку.

    14.2.14 після страхової виплати за Договором та/або усунення будь-яких пошкоджень ТЗ/ДО, не пов‘язаних зі страховим випадком, Страхувальник повинен надати Страховику відремонтований ТЗ та/або ДО для огляду, про що складається відповідний акт огляду, при цьому у разі не надання відремонтованого ТЗ та/або ДО для огляду, Страховик не несе зобов’язань щодо страхової виплати за випадками пошкодження тих самих частин (деталей, елементів) ТЗ та/або ДО потягом строку дії Договору, а у випадку незаконного заволодіння ТЗ Страховик має право вирахувати із суми страхової виплати розмір нарахованої та/або здійсненої страхової виплати за попереднім страховим випадком.

    14.2.15 Якщо після страхової виплати виявляться такі обставини, що повністю або частково позбавляють Страхувальника права на її отримання, або Страхувальнику відшкодували витрати на відновлення ТЗ та/або ДО, то він зобов’язаний повернути Страховику отриману від нього страхову виплату протягом 10 (десяти) робочих днів з дня встановлення таких обставин, або отримання вимоги від Страховика. При порушенні строків повернення страхової виплати Страхувальник зобов’язаний сплатити Страховику неустойку (пеню) в розмірі 0,1 % від суми, що підлягає поверненню, за кожен день прострочення.

    в разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини?

    Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування:

    в разі несплати страхової премії договір страхування не набирає чинності;

    в разі невчасного повідомлення про настання страхового випадку до страхувальника може бути застосовано регресну вимогу;

    неподання заяви про страхове відшкодування впродовж одного року, якщо шкода заподіяна майну потерпілого, і трьох років, якщо шкода заподіяна здоров'ю або життю потерпілого, з моменту скоєння дорожньо-транспортної пригоди може призвести до відмови у виплаті страхового відшкодування.

    Страхова виплата проводиться після встановлення Страховиком факту страхового випадку, підтвердження цього факту компетентними органами і визначення розмірів збитків, підтверджених відповідними документами та прийняття рішення Страховиком про страхову виплату, відмову у страховій виплаті або відстрочку у страховій виплаті.

    18.1. Страховик розглядає питання про можливість страхової виплати після отримання наступних документів:

    18.1.1. письмової заяви Страхувальника (Вигодонабувача) або особи, ними уповноваженої, в якій сформульовано обґрунтовану вимогу до Страховика про страхову виплату;

    18.1.2. документу (паспорту), що засвідчує особу Страхувальника (Вигодонабувача в разі його наявності), а для особи, ними уповноваженої, – довіреність на представництво інтересів Страхувальника (Вигодонабувача) та документ (паспорт), що посвідчує особу представника;

    18.1.3. документів, що зазначені в Договорі страхування, при цьому, Страховик має право зменшити перелік таких документів при розгляді конкретних страхових випадків;

    18.1.4. судового рішення, ухвали або постанови слідчого чи прокурора про закриття досудового розслідування у  кримінальному провадженні у випадках, коли досудове розслідування у кримінальному провадженні порушене проти Страхувальника/Вигодонабувача або уповноваженої ним особи за обставинами страхового випадку;

    18.1.5. довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (реєстраційного номеру облікової картки платника податків), якщо отримувачем страхової виплати є фізична особа. У випадку якщо фізична особа через свої релігійні переконання відмовилась від прийняття реєстраційного номера платника податків і повідомила про це відповідний контролюючий орган - приймається до уваги серія та номер паспорта / номер паспорта у формі картки в яких є відмітка про таку відмову.

    18.2. Документи, необхідні для здійснення страхової виплати, повинні бути надані Страховику у формі: оригінальних примірників або нотаріально завірених копій або простих копій, за умови надання Страховику можливості звірки цих копій з оригінальними документами.

    18.3. В разі обґрунтованої необхідності уточнення, з’ясовування обставин випадку, що може бути визнаний страховим, Страховик вправі надсилати запити у відповідні офіційні установи і отримувати додаткові документи, необхідні для визнання випадку страховим та прийняття рішення про виплату, відмову у страховій виплаті. Строки прийняття рішення по даному випадку подовжуються на період отримання даної інформації.

    18.4. Рішення про страхову виплату, відмову у страховій виплаті або відстрочку страхової виплати приймається Страховиком протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання всіх необхідних документів. У разі прийняття рішення про відмову у страховій виплаті або відстрочку страхової виплати, Страховик  зобов’язаний повідомити Страхувальника (Вигодонабувача в разі його наявності) письмово з викладенням мотивації рішення протягом 5 (п’яти) робочих днів із дати прийняття рішення;

    18.4.1. у разі, якщо в регіоні настання випадку, що має ознаки страхового, проводяться антитерористичні операції та/або ведуться військові чи бойові дії, відбуваються громадські (масові) заворушення, військове чи протиправне захоплення влади та /або тимчасової неможливості (повної або часткової) здійснення своїх повноважень органами державної (місцевої) влади та інші обставини, через які неможливо об’єктивно встановити причини та обставини настання випадку, перебіг строку для прийняття рішення про страхову виплату зупиняється до офіційного остаточного завершення таких дій/подій у відповідному регіоні та повного встановлення компетентними органами та/або Страховиком причин і обставин випадку.

    18.5. Страховик зобов'язаний здійснити страхову виплату протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня прийняття рішення про страхову виплату.

    18.6. Якщо страхова премія сплачується Страхувальником частинами (розстрочена згідно з графіком сплати страхової премії), то Страховик має право до моменту здійснення страхової виплати вимагати дострокової сплати несплачених частин страхової премії (у розмірі нарахованої страхової виплати, але не більше загальної суми несплачених частин страхової премії) або вирахувати з суми страхової премії суму несплачених частин страхової премії.

    18.7. Страхова виплата не може перевищувати розміру дійсної прямої шкоди, заподіяної ТЗ, на дату настання страхового випадку, та дійсної вартості ТЗ на дату настання страхового випадку.

    18.7.1. У разі, якщо страхова сума на момент настання страхового випадку є меншою дійсної вартості ТЗ більше ніж на 10 (десять) %, то Страховик під час здійснення страхової виплати має право застосувати принцип пропорційності страхової суми, тобто страхова виплата здійснюється в такій самій частці від визначених по страховій події збитків, як відношення страхової суми до дійсної вартості ТЗ на момент настання страхового випадку.

    18.8. Днем страхової виплати є дата списання грошових коштів з поточного рахунку Страховика.

    18.9. Страхова виплата здійснюється за вибором Страховика шляхом сплати грошової суми Страхувальнику (Вигодонабувачу), або їх представнику, та/або на СТО.

    18.10. У випадку пошкодження ТЗ Страховик залишає за собою право здійснити страхову виплату на підставі акту про виконані робіт СТО та/або на підставі на підставі калькуляції вартості відновлювального ремонту, здійсненої Страховиком.

    18.11. Якщо страхова виплата здійснюється безпосередньо Страхувальнику, то в такому випадку може бути проведена попередня або часткова страхова виплата з розрахунку до 80% від погодженого Страховиком розрахунку страхової виплати (на підставі акту, звіту, висновку експертної оцінки, рахунків тощо), а остаточна страхова виплата здійснюється після надання документів, що підтверджують виконання та факт оплати відновлювального ремонту на підставі погоджених Страховиком рахунків, а також огляду Страховиком відремонтованого ТЗ. Виконання та факт оплати відновлювального ремонту на підставі не погоджених Страховиком рахунків не є підставою для проведення остаточної страхової виплати.

    18.12. У випадку, якщо в опції «СТО за вибором Страхувальника» вказано «Ні», за умовами Договору страхування, Страховик має право визначити СТО, на якому буде здійснюватися ремонт пошкодженого ТЗ, і яке забезпечує належну якість послуг відповідно до вимог виробника.

    18.13. Страхова виплата у випадку незаконного заволодіння ТЗ, проводяться тільки за умови початку досудового розслідування (внесення інформації до ЄРДР). Страхова виплата здійснюється в межах страхової суми в розмірі дійсної вартості ТЗ на дату настання страхового випадку з вирахуванням франшизи, при цьому Страховик здійснює страхову виплату протягом 15 робочих днів після отриманням ним документів, передбачених відповідними умовами Договору, а також постанови прокурора або слідчого про закриття кримінального провадження або вироку суду, що набрав законної сили, але не раніше 2 (двох) місяців та не пізніше 6 (шести) місяців з дня початку досудового розслідування (з урахуванням інших умов Договору).

    До моменту отримання страхової виплати на вимогу Страховика Страхувальник зобов’язаний здійснити документальну передачу права власності на викрадений ТЗ на користь Страховика. Страховик має право відмовитись від прийняття вказаних прав на ТЗ. У випадку, коли Страхувальнику був повернений ТЗ, якого він був протиправно позбавлений, то Страхувальник зобов'язаний не пізніше 1 (одного) робочого дня від дати повернення ТЗ повідомити Страховика, та не пізніше 1 (одного) місяця від дати повернення ТЗ повернути Страховику отриману страхову виплату, з вирахуванням суми розрахованої Страховиком страхової виплати за наявні пошкодження ТЗ. За заявою Страхувальника з обґрунтуванням об’єктивних причин (придбання нового ТЗ тощо) Страховик може погодитись з відмовою Страхувальника залишити знайдений ТЗ у власному розпорядженні і повернути отриману по даному страховому випадку страхову виплату Страховику.

    18.14. У випадку, коли попередньо розрахована сума страхової виплати перевищує 25% страхової суми по ушкодженому ТЗ, Страховик, на власний розсуд, може здійснити авансову страхову виплату в розмірі не більше 75% попередньо розрахованої суми страхової виплати, проте не більше 50% страхової суми, після надання Страхувальником (Вигодонабувачем в разі його наявності) заяви та документів, необхідних для підтвердження факту настання страхового випадку та визначення розміру збитку. В цьому випадку перелік документів, необхідних для підтвердження факту настання страхового випадку та визначення розміру збитку, а також порядок дій, погоджується між Страховиком та Страхувальником (Вигодонабувачем в разі його наявності) додатково у письмовому вигляді стосовно кожного конкретного страхового випадку.

    18.14.1. Авансова страхова виплата здійснюється за умови підписання Страхувальником (Вигодонабувачем в разі його наявності) попереднього страхового акту, в якому зазначена сума авансової страхової виплати.

    18.14.2. Страхувальник (Вигодонабувач - у разі його наявності) зобов’язаний після отримання авансової страхової виплати надати Страховику протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів всі необхідні документи для здійснення остаточного розрахунку страхової виплати та її здійснення, в іншому випадку Страхувальник (Вигодонабувач в разі його наявності) зобов’язується повернути Страховику отриману суму авансової страхової виплати до кінця цього строку. У разі затримання збору необхідних документів для здійснення остаточного розрахунку страхової виплати та її здійснення, Страхувальник повинен письмово погодити із Страховиком строки чи термін їх подальшої подачі.

    18.14.3. Авансова виплата згідно умов Договору не застосовується при незаконному заволодінні ТЗ.

    18.15. У разі, якщо в умовах Договору містяться одні параметри віку, стажу водіїв, сфери використання ТЗ, та які були враховані при визначенні страхової премії, а настання страхового випадку мало місце за участю осіб, що мали інші параметри віку, стажу водія та/чи відбулася зміна сфери використання ТЗ тощо, що підвищують ступінь ризику (ТЗ під час страхового випадку керував водій зі стажем водіння даною категорією ТЗ меншим ніж вказаний в Договорі, та/або вік водія є меншим ніж вказаний в Договорі), то під час здійснення страхової виплати Страховик має право відмовити у страховій виплаті, або зменшити розмір страхової виплати на 25%.

    18.16. Страховик не відшкодовує вартість відновлення: скляних елементів вікон, складових частини ТЗ та/або ДО, що були пошкоджені в результаті попередніх страхових випадків, але не були представлені Страховику на огляд після їх відновлення та/або заміни.

    18.17. Страховик має право відмовити у страховій виплаті, або вирахувати із суми страхової виплати вартість відновлювального ремонту складових частин ТЗ, або лише вартість складових частин ТЗ, якщо на момент настання страхового випадку мали місце сліди відновлювального ремонту таких складових частин ТЗ, але їх відновлення не було проведено відповідно до вимог виробника ТЗ.

    Винятки із страхових випадків.

    19.1. До страхових випадків не відносяться та відшкодуванню Страховиком не підлягають збитки:

    19.1.1.заподіянівнаслідок конфіскації, примусового вилучення, реквізиції чи пошкодження за розпорядженням / вимогою будь-якого органу цивільної або військової влади, а також арешту, чи іншого вилучення, здійснених правоохоронними чи іншими, уповноваженими на це органами (митними, прикордонними тощо);

    19.1.2. що полягають у викраденні коліс (в т.ч. запасних), шин, дисків, декоративних ковпаків коліс, бризковиків та підкрильників, фірмового знаку ТЗ, інструментів, що входять в комплектацію ТЗ, якщо при цьому Страхувальник не був протиправно позбавлений ТЗ;

    19.1.3.1. що полягають в пошкодженні коліс (в т.ч. запасних), шин, дисків, декоративних ковпаків коліс, бризковиків та підкрильників, фірмового знаку ТЗ, інструментів, що входять в комплектацію ТЗ, якщо при цьому ТЗ не зазнав інших пошкоджень;

    19.1.3.2. пов’язані з пошкодженням (вибухом) шин, крім випадків, коли такі пошкодження шин спричинили ДТП;

    19.1.4. пов’язані з втратою, викраденням, знищенням або пошкодженням реєстраційних номерів;

    19.1.5. пов’язані з втратою, викраденням, знищенням або пошкодженням ключів та/або пультів дистанційного керування сигналізацією та інших засобів проти викрадення;

    19.1.6. пов’язані зі спробою та/або протиправним позбавленням ТЗ у зв’язку з викраденням чи втратою ключів та/або пультів дистанційного керування сигналізацією та інших засобів проти викрадення та неповідомленням про таку втрату Страховика відповідно до вимог Договору, якщо інше не вказано в Договорі;

    19.1.7. пов’язані з технічним браком або технічною поломкою запчастин, матеріальний збиток від яких може відшкодовуватись по гарантійним зобов’язанням виробника та/або торгової організації та/або такий брак / поломки не пов’язані зі страховим випадком;

    19.1.8. викликані обробкою ТЗ теплом, відкритим полум’ям та/або іншим термічним впливом на ТЗ;

    19.1.9. пов’язані з художнім та іншим оформленням, здійсненим з метою надання ТЗ індивідуальних властивостей (тюнінгу), якщо інше не зазначено в Договорі;

    19.1.10. пов’язані з пошкодженням двигуна ТЗ внаслідок гідравлічного удару (пошкодження двигуна ТЗ, яке настало внаслідок попадання води в циліндри двигуна через його повітряний фільтр і подальшого стискання цієї води під час роботи двигуна), якщо інше не зазначено в Договорі;

    19.1.11. пов’язані з необережним використанням вогню, та/або/в тому числі при курінні в салоні ТЗ;

    19.1.12. пов’язані з управлінням ТЗ в несправному технічному стані, коли його експлуатація заборонена згідно Правил дорожнього руху України (в т.ч. використання шин, зношених понад допустимі норми),  i такому, що не пройшов техогляд у встановлені законодавством строки;

    19.1.13. пов’язані з пошкодженням лакофарбового покриття (ЛФП) ТЗ внаслідок звичайної експлуатації (в т.ч. подряпини та відшарування ЛФП отримані під час миття  ТЗ), а також зміна кольору ЛФП внаслідок впливу сонячного проміння та/або потрапляння паливо-мастильних матеріалів, складових дорожнього покриття та інших матеріалів;

    19.1.14. дрібні/незначні пошкодження скляних деталей ТЗ, а саме сколи розміром менше, ніж 3мм х 3мм, які не утворюють тріщин;

    19.1.15. пов’язані з перевезенням в салоні ТЗ тварин та птахів;

    19.1.16. пов’язані з неможливістю використання ТЗ, в тому числі штрафи, пеня, неодержані доходи та інша немайнова (в т.ч. моральна) шкода;

    19.1.17. в разі передачі Страхувальником (Вигодонабувачем) ТЗ в оренду (прокат), якщо це не було письмово погоджено зі Страховиком;

    19.1.18. завдані особою під час керування ТЗ, яка не мала посвідчення водія відповідної категорії, або не мала законних підстав для керування;

    19.1.19. що сталися в період, коли Страховик не несе відповідальності за цим Договором (відсутності страхового захисту);

    19.1.20. пов’язані з пошкодженням салону та вантажного відсіку ТЗ зсередини, а також ДО, внаслідок завантаження/вивантаження вантажу та/або багажу;

    19.1.21. пов’язані з пошкодженням ходової частини ТЗ, як результат використання ТЗ на неякісному та/або пошкодженому дорожньому покритті (ями, вибоїни тощо), крім випадків, коли обставини страхового випадку та причини його настання зафіксовані в довідці компетентних органів.

    19.1.22. пов’язані з передачею ТЗ третім особам для виконання ремонтних робіт та технічного обслуговування, окрім випадків, коли ТЗ передано на СТО за актом прийому-передачі ТЗ, оформленим належним чином та наданим Страховику в разі настання страхового випадку;

    19.1.23. пов’язані з витратами на повне пофарбування поверхонь деталей ТЗ, якщо технологічно можливе локальне (часткове) пофарбування окремої ділянки пошкодженої деталі;

    19.1.24. пов’язані з витратами на екстрене замовлення та доставку комплектуючих і запасних частин;

    19.1.25. що стались внаслідок незаконного заволодіння ТЗ (за винятком грабежу та розбою), якщо при цьому разом з ТЗ викрадено будь-який із перерахованих предметів: свідоцтво про реєстрацію ТЗ, ключ замку запалення та/або дверей ТЗ, керуючий елемент протиугінної системи (брелок, пульт управління, пейджер, активна чи пасивна картка електронних чи електронно-механічних протиугінних систем тощо).

    19.1.26. Під протиугінним засобом в даному Договорі розуміється: технічні засоби, що встановлюються на ТЗ з метою запобігання незаконному заволодінню та/або несанкціонованому доступу до ТЗ. До протиугінних засобів відносяться тільки засоби, що:

    - інформують власника та/або правоохоронні органи про факт несанкціонованого проникнення в ТЗ та спробу незаконного заволодіння;

    - відслідковують та інформують власника та/або правоохоронні органи про місцезнаходження ТЗ або про маршрут несанкціонованого пересування ТЗ;

    - блокують один або декілька  ключових елементів ТЗ: двигун, бензонасос, кермо, гальма, коробку перемикання передач, що не дає змоги ТЗ пересуватись.

    19.1.27. Під поняттям «СТО» в цьому Договорі розуміється суб’єкт господарювання (юридична особа або фізична особа- підприємець), який надає послуги з технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів.

    19.1.28 Під поняттям «спеціалізоване СТО» в даному Договорі розуміється: СТО, яке отримало відповідні дозволи (сертифікати) представника заводу-виробника транспортних засобів відповідної марки, що відповідає марці ТЗ, щодо проведення відновлювального ремонту та сервісного обслуговування таких транспортних засобів.

    19.2. До страхових випадків не відносяться та відшкодуванню Страховиком не підлягають збитки, завдані внаслідок:

    19.2.1. конфіскації, націоналізації, реквізиції, арешту та будь-якого іншого примусового вилучення ТЗ, або інших заходів адміністративного або політичного характеру; страйків, терористичних дій, а також використання ТЗ органами МВС, СБУ, військовою владою, в т.ч. в блокадах доріг, переслідуванні, тощо;

    19.2.2. непідкорення владі (втеча з місця ДТП і ін.), вчинення кримінальних правопорушень з використанням ТЗ, інших протиправних дій з використанням ТЗ;

    19.2.3. пошкодження або знищення ТЗ внаслідок керування особою у стані алкогольного сп’яніння, під впливом наркотичних або токсичних речовин, а також під впливом інших лікарських препаратів, що знижують швидкість реакції і увагу;

    19.2.4. навмисних дій чи злочинної недбалості з боку Страхувальника чи його представників (довірених осіб, водіїв, Вигодонабувачів тощо), крім випадків пов’язаних з виконанням ними громадського обов’язку, в стані необхідної оборони (без перевищення її меж) або захисту життя, майна, здоров’я, честі та гідності. Кваліфікація дій таких вищезазначених осіб встановлюється відповідно до законодавства України;

    19.2.5. вчинення Страхувальником або його  представниками (довіреними особами, водіями, Вигодонабувачами) умисного правопорушення, що призвів до страхового випадку;

    19.2.6. самогубства Страхувальника, Вигодонабувача або представника однієї із вказаних осіб або осіб, які діють за вказівкою зазначених вище осіб, або з їх вини іншою особою, яке призвело до страхового випадку;

    19.2.7. участі ТЗ у спортивних змаганнях, конкурсах, змаганні у швидкості i підготовці до них, або використання ТЗ як реквізиту;

    19.2.8. використання ТЗ для перевезення пасажирів на комерційній основі (таксі, маршрутні таксі, автобуси, шатли тощо), використання ТЗ з метою надання послуг з доставки, перевезення, експедицій на комерційній основі (в тому числі поштова та кур'єрська діяльність), якщо інше не передбачене даним Договором. При цьому шляхом підписання даного Договору Страхувальник погоджується, що будь-які непрямі ознаки використання ТЗ для перевезення пасажирів на комерційній основі (як то: емблеми (реквізити) служби таксі, шашки, позначки маршруту, встановлена радіостанція таксі, реєстрація ТЗ на інтернет-платформах таких як Uber, Bolt, Uklon тощо) будуть вважатися достатніми доказами визнання ТЗ таким, що використовується для перевезення пасажирів на комерційній основі.

    19.2.9. втрати товарної вартості ТЗ;

    19.2.10. порушення Страхувальником, Вигодонабувачем або їх представниками правил експлуатації ТЗ, встановлені виробником, техніки безпеки, пожежної безпеки, правил зберігання та перевезення речовин та предметів (в т.ч. небезпечних) встановлених нормативними документами;

    19.2.11. дії ядерного вибуху,  дії радіації іншого іонізуючого випромінювання;

    19.2.12. природного спрацювання (зносу) ТЗ або ДО в цілому, а також окремих складових частин ТЗ або ДО, якщо інше не вказано в Основній частині Договору;

    19.2.13. гниття, корозії чи інших процесів, які відбуваються зі складовими частинами ТЗ або ДО, викликаючи їх деформацію, яка не пов’язана з прямим впливом людини чи предмета, зумовлених природними властивостями матеріалів, що були використані при виготовленні ТЗ або ДО;

    19.2.14. короткого замикання електроустаткування ТЗ, якщо при цьому ТЗ чи ДО не одержали інших пошкоджень або не були знищені (пошкоджені) інші складові частини ТЗ чи частини ДО, крім електроустаткування;

    19.2.15. перевезення ТЗ і ДО морським, залізничним або іншим видом транспорту;

    19.2.16. дії гризунів чи комах на ТЗ та ДО;

    19.2.17. під час проведення ремонтних робіт з ТЗ, буксирування ТЗ іншим ТЗ та/або буксирування застрахованим ТЗ інших ТЗ;

    19.2.18. пошкодження чи знищення ТЗ та/або ДО при незаконному заволодінні або спробі незаконного заволодіння ТЗ та/або ДО, якщо він не був застрахований за ризиком «незаконне заволодіння ТЗ»;

    19.2.19. бойових або військових дій (незалежно від того, була проголошена війна чи ні), воєнних дій усякого роду, громадянської війни чи їхніх наслідків, революції, заколоту, повстань, воєнних маневрів та інших заходів військового/воєнного характеру, а також ураження ТЗ зі стрілецької зброї, мінами, бомбами, гранатами та іншими засобами ведення війни, вибуху застарілих боєприпасів, аварій на арсеналах, складах боєприпасів та інших об’єктах військового призначення тощо.

    19.2.20. експлуатація, зберігання або залишення ТЗ у небезпечних місцях з високої ймовірністю ризиків пошкодження (у місцях де ведуться будівельні/ремонтні роботи, будівельних майданчиків, аеропортів/аеродромів (крім місць спеціально відведених для паркування ТЗ), залізничних коліях, а також в`їзду/виїзду на залізничний переїзд при закритому шлагбаумі тощо);

    19.2.21 експлуатації ТЗ з незачиненими (відкритими) дверима, капотом чи кришкою багажника, залишення ТЗ без задіяння стоянкової гальмової системи;

    19.2.22 недбала експлуатації ТЗ на дорогах із ґрунтовим покриттям у лісі, лісосмугах та інших місцях із щільними зеленими насадженням, сухостоєм тощо, що призвело до пошкодження ТЗ;

    19.3. Страховик не приймає на страхування та не несе відповідальності за скло вікон, складові частини ТЗ, що мають будь-які пошкодження та дефекти на момент страхування, а також за багаж, що знаходиться в ТЗ та не відшкодовує витрати на паливно-мастильні матеріали.

    19.4. Страховик не несе відповідальності за додаткове обладнання, оснастку та оздоблення, які не зазначені в Договорі.

    19.5. В будь-якому випадку за незареєстрованими ТЗ Страховик несе відповідальність тільки за ризиками, зазначеними в пп.2.1–2.5 Договору. Незареєстрованими ТЗ за даним Договором вважаються транспортні засоби, що використовуються на території України згідно з чинним законодавством, але не мають належної постійної реєстрації у відповідних органах.

    19.6. Страховик не надає покриття і не несе відповідальності за оплату будь-якого збитку або відшкодування, якщо у разі забезпечення такого покриття, оплати такого збитку або надання такого відшкодування до Страховика можуть бути застосовані будь-які санкції, заборони або обмеження відповідно до Рішень Організації Об’єднаних Націй або торгово-економічні санкції, відповідно до будь-яких законів або нормативних актів щодо національних та міжнародних торгово-економічних санкцій.

    19.7. До страхових випадків не відносяться та відшкодуванню Страховиком не підлягають будь-які збитки, заподіяні ТЗ внаслідок випадку, якщо такий випадок відбувся на території активних бойових дій, та/або на території, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, або у населених пунктах, що розташовані на лінії розмежування відповідно до Розпорядження КМУ від 07.11.2014 р. N 1085-р. (зі змінами і доповненнями на дату настання події, що має ознаки страхового випадку), та/або на тимчасово окупованих територіях України (визначених згідно з Переліком затвердженим Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 р. № 309, (із змінами відповідно Наказу № 152 від 31.05.2024 р.) в редакції, чинній на дату настання події, що має ознаки страхового випадку), а також на будь-яких інших територіях, що відповідно до законодавства України перебувають в окупації, тимчасовій окупації, оточенні, блокуванні, є територіями проведення активних бойових дій, антитерористичної операції, воєнних конфліктів тощо.

    19.8. Не відносяться до страхових випадків та не підлягають відшкодуванню Страховиком пошкодження ТЗ, що відбулись внаслідок застосування зброї масового ураження, а саме: ядерної, біологічної, хімічної зброї, в тому числі тактичного призначення, реактивної та/або ствольної артилерії, авіабомб всіх типів.

    Підставою для відмови Страховика у страховій виплаті або зменшення її розміру є:

    19.9. навмисні дії або злочинна недбалість Страхувальника або особи, на користь якої укладено Договір, що спричинили настання страхового випадку;

    19.1.2. вчинення Страхувальником або іншою особою, на користь якої укладено Договір, умисного кримінального правопорушення, що призвів до страхового випадку;

    19.1.3. подання Страхувальником свідомо неправдивих відомостей про об‘єкт страхування, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику,  або про факт настання страхового випадку;

    19.1.4. отримання Страхувальником повного відшкодування збитків від особи, винної у їх заподіянні. Якщо шкоду відшкодовано частково, здійснення страхової виплати здійснюється з вирахуванням суми, отриманої як компенсація заподіяної шкоди;

    19.1.5. несвоєчасне повідомлення Страхувальником про настання страхового випадку без поважних на це причин та/або невиконання Страхувальником або особою, допущеною до керування ТЗ, інших обов’язків за Договором, або створення Страховику перешкод у визначенні обставин, характеру та розміру збитків;

    19.1.6. подання Страхувальником недостовірної інформації (неправдивих відомостей) в акті огляду ТЗ у випадку, якщо такий акт огляду ТЗ поданий Страховику засобами комунікаційної платформи електронного документообігу. Відповідальність за достовірність інформації (правдивість відомостей), поданої Страховику засобами комунікаційної платформи електронного документообігу та зазначеної в акті огляду ТЗ, несе Страхувальник, в тому числі повинен відшкодувати Страховику витрати, понесені Страховиком при встановленні таких відомостей (інформації);

    19.1.7. у випадку наявності  обставин, які є винятками зі страхових випадків та обмеженнями страхування, передбаченими Договором страхування.

    19.1.8. у випадку невиконання або неналежного виконання Страхувальником / Вигодонабувачем своїх обов’язків, передбачених Договором.

    Клієнт має право придбати даний страховий продукт окремо відповідно до визначених Страховиком каналів реалізації продукту, або разом із іншим супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, як складова одного пакета або договору.

    Умови отримання знижки на страховий продукт, акційні пропозиції Страховика та термін їх дії можуть бути визначені у Договорі страхування у випадку та у період їх наявності / впровадження у Страховику.

    Подати заявку на страхування +380 44 247-68-03
    GRAWE UKRAINEАвтострахування
    тобто страхування транспортних засобів, консультант