VIP
VIP
Пакет GRAWE ASSISTANCE VIP доступний всім власникам авто вартістю від 60 000$, які уклали договір страхування свого транспортного засобу за програмою ГРАВЕ КАСКО.
Перелік послуг, які надаються в межах програми GRAWE ASSISTANCE VIP:
1. Послуги евакуації автомобіля у випадку ДТП або поломки: | |
1. 1. Евакуація транспортного засобу (ТЗ) до найближчого місця зберігання або ремонту на вибір Клієнта, якщо ТЗ не може самостійно пересуватись в результаті ДТП або поломки. Вартість пробігу понад суму ліміту оплачує Клієнт самостійно. 1.2 Під ДТП розуміються випадки отримання ТЗ пошкоджень в результаті зіткнення з іншим ТЗ та/або наїзду на перешкоду (бордюр, стіна, дерево), в результаті яких ТЗ не має можливості далі безпечно пересуватися. Обов’язковою умовою надання послуги є звернення з місця ДТП. |
Без обмежень в лімітах та кількості звернень |
2. Технічна допомога в дорозі: | |
2.1. Доставка палива
|
Без обмежень в лімітах та кількості звернень |
2.2. Запуск двигуна від стороннього джерела живлення
|
Без обмежень в лімітах та кількості звернень |
2.3. Заміна пошкодженого колеса
|
Без обмежень в лімітах та кількості звернень |
3. Аварійне відкриття дверей: | |
3.1. Послуга включає: проведення робіт з аварійного відкриття дверей ТЗ (зокрема, але не виключно в разі зачинення ключів в салоні автомобіля), багажника ТЗ, капоту ТЗ. 3.2. Обов’язкові умови для отримання послуги: Наявність технічного паспорту автомобіля, документу, що підтверджує особу Клієнта, та документ, що підтверджує право володіння ТЗ. |
один раз за період дії договору з лімітом 2000 грн. |
4. Послуги таксі: | |
4.1. Клієнт може скористатись послугою таксі:
4.2. У випадку перевищення ліміту Клієнт самостійно сплачує різницю. 4.3. Покриття даної послуги здійснюється лише на території України. |
Без обмеження в кількості разів використання, з загальним лімітом в 500 грн. |
5. Організація та оплата прокатного автомобіля: | |
5.1. У випадку поломки/ДТП, що унеможливлює подальший самостійний рух автомобіля, за умови, що автомобіль неможливо відремонтувати в той же день, Клієнт має право скористатися можливістю підмінного автомобіля, в межах встановленого ліміту та на умовах нижче: 5.1.1. до 3-х робочих днів (до 5-ти днів, якщо поломка/ДТП сталася під час вихідних днів); 5.1.2. підмінний автомобіль видається Клієнту на умовах Підрядника (Партнера Виконавця); 5.1.3. може знадобитися внесення гарантійного депозиту Клієнтом Партнеру Виконавця. |
один раз за період дії договору з лімітом 7000 грн. |
6. Послуга з розміщення (бронювання) та оплата готелю: | |
6.1. Послуги, що надаються Клієнту у випадку ДТП або технічної поломки автомобіля, що унеможливлює подальший самостійний рух автомобіля Клієнта, та подальшої евакуації автомобіля з місця ДТП/поломки до найближчої СТО дилерської мережі, за умов, якщо: 6.1.1. поломка/ДТП сталася в нічний час або в неробочі години СТО дилерської мережі (вихідні або святкові дні); 6.1.2. якщо автомобіль не можливо відремонтувати протягом одного робочого дня та Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту наступного робочого дня СТО; 6.2. Клієнту та його пасажирам буде заброньовано та сплачено перебування в 1 (одно)-, 2 (двох)-,3 (трьох)- місних номерах, що належать до категорії „люкс” або „напівлюкс”. У випадку відсутності можливості сплати перебування Клієнта та його пасажирів в готелі (залежить від часу та місцезнаходження готелю), Клієнту будуть відшкодовані такі витрати, за умови пред’явлення відповідних документів, серед яких:6.2.1. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (копія); 6.2.2. Свідоцтво про реєстрацію платника податку (копія); 6.2.3. Чек або квитанція про оплату послуг (оригінал); 6.2.4. Договір про отримання послуг (якщо такий мав місце); 6.2.5. Копія акту прийому/видачі автомобіля (або іншого офіційного документа СТО, що підтверджує тривалість ремонту авто); 6.2.6. Копія паспорта; 6.2.7. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера; 6.2.8. Заява про відшкодування понесених збитків (з вказаними реквізитами банківського карткового рахунку). |
Без обмеження в кількості разів використання, з загальним лімітом 2000 грн. |
7. Оплата вартості квитків до місця запланованої подорожі або проживання, та вартість квитка в зворотному напрямку: | |
7.1. Послуги з придбання проїзних квитків будуть надані Клієнту внаслідок ДТП або поломки автомобіля за межами місця проживання, що унеможливлює подальший самостійний рух автомобіля Клієнта, та подальшої евакуації автомобіля з місця ДТП / поломки до найближчої СТО дилерської мережі, за умови, що ремонт потребує перебування автомобіля на СТО не менше, ніж 2 доби; 7.2. Клієнту та його пасажирам буде відшкодована вартість проїзних квитків (авіа, автобусних або залізничних) до місця запланованої подорожі або проживання, та вартість квитка в зворотному напрямку для отримання відремонтованого транспортного засобу (лише водію, та лише після отримання інформації Виконавцем про закінчення ремонту автомобіля). | Без обмеження в кількості разів використання, з загальним лімітом 2000 грн. |
8. Інформаційно-консультаційні послуги: | |
8.1. Цілодобовий доступ до диспетчерського центру за телефоном; 8.2. Інформацію про місцезнаходження, адресу та телефони:
8.3. Консультації при поломці:
8.4. Консультації у випадках ДТП:
8.5. Консультації лікаря по телефону. |
Без обмежень |
9. Організаційні послуги: | |
9.1. Організація Виконавцем послуг, з подальшою їх оплатою Клієнтом, у випадку, якщо це не входить до переліку послуг Програми, зазначених в п.1-8 Додатку № 1 до Договору. 9.2. Виклик служби технічної допомоги:
9.3. Виклик евакуатора;
|
Без обмежень |
Для отримання допомоги власникам пакету GRAWE Assistance Standart необхідно звернутися до цілодобового диспетчерського центру за телефоном +38 (044) 390-41-10.