За підтримки GRAWE Ukraine, Traffic Challenge запустила соціальну рекламу про 5 причин загибелі в ДТП!
3 липня 2018 року за підтримки GRAWE Ukraine, Traffic Challenge запустила соціальну рекламу про 5 причин загибелі в ДТП!
“Не роби дурні!” - із таким закликом звертається до глядача “бог” у нових соціальних роликах освітньої кампанії “Стривай”, яку запустила Національна програма з попередження дорожньо-транспортного травматизму дітей та молоді Traffic Challenge.
Серед основних факторів ризику в ДТП, про які йдеться у роликах, – перевищення швидкості, керування автомобілем у стані алкогольного сп’яніння, невикористання пасків безпеки, відсутність автокрісел для дітей та шоломів у мотоциклістів.
Цифри, не зважаючи на позитивну динаміку зменшення кількості ДТП, стимулюють працювати далі. “988 загиблих — це трагедії людей. Наша робота повинна тривати. І навіть, якщо гіпотетично ми врятуємо життя хоча б однієї людини, яка, переглянувши відео ролик, пристібнеться і не буде робити дурні, це варте тих зусиль і фінансових інвестицій, які ми вкладаємо”. – Відзначив Максим Хоботов, Директор по роботі з брокерами «ГРАВЕ УКРАЇНА Страхування життя», Генерального партнера ГО Traffic Challenge.
Ролики можно буде побачити на заправках Мережа АЗК «WOG», a також «Міністерство інформаційної політики» сприятиме ротації роликів як соціальної реклами на Телебаченні та в мережі кінотеатрів по всій Україні.